03 Temmuz 2007

Bir insanin asilmasi üzerinden siyaset yapmak...

Terörist basi hapiste...O delikte ömür boyu kalacak...Bir daha asla özgür olamayacak...Yani bir insana verilebilecek en büyük cezalardan biri...Daha büyük ceza ise öldürmek...Yani kanun ve devlet eliyle ölümüne karar vermek...Iste simdi bu idam karari üzerinden siyaset yapilmaya calisiliyor...Sayin Erdogan'in baslatmis oldugu polemigi tanimlayacak kelime bulamiyorum...Bu ülkenin basbakani Milliyetci Hareket'in basindaki Sayin Bahceliye bu adami neden asmadin diye hesap soruyor...Hem de kendisi son 4,5 yildir tek basina iktidar oldugu ve her türlü yetkiye sahip oldugu halde...Simdi bu sorunun ne kadar sacma oldugu falan tartisilabilir tabiki ancak ben bambaska bir noktada takildim kaldim...Bahsettigimiz her kim olursa olsun su anda bu ülkenin basbakani bir insanin öldürülmesi üzerinden siyaset yapmaktadir...Ben bu durumu tarif etmek icin uygun kelime bulamiyorum...Idam yanlisi olabilir veya olmayabilirsiniz bu baska bir tartisma konusudur ancak böylesine hassas bir konunun siyaset malzemesi yapilmasi bence rezalettir...Yeter artik birakin bu seviyesiz konusmalari ve memlekete ne gibi icraatlar yapacaksiniz onlardan bahsedin...Bari secim vaatleriniz insancil olsun yahu...

Hiç yorum yok: