10 Temmuz 2007

Fazla ciddiyet bünyeye zarar...

Blogumdaki yazilara bakinca rahatsiz oldum:)) Insan kendi yazdigi yazidan rahatsiz olur mu demeyin olunuyormus...Amma ciddi yazilar yazmisim yahu...Bugün degisiklik yapip biraz makara yapicam ilk konu Bülent Ersoy un evlenmesi :)) Valla Allah mesut etsin diyelim...Müstakbel esi bildiginiz gibi jürilik yaptigi yarismanin eski yarismacilarindan...Eskiden güzellik yarismalarinda böyle söylentiler cikardi jüri üyeleri kizlarla iliski kuruyorlar ve ona göre seciyorlar diye...Ama bir ses yarismasinda böyle bir evlilik ilk galiba :)) Ikinci konu ise Dinozor kemikleri altinda yapilan Türk dügünü...Kisaca Londra da yasayan bir zenginimiz begendigi müzede dügün yapmak icin izin almis ve olaydan bi haber dinozorun kemikleri altinda davul zurna dügün yapmis...Bizim gazetelerimiz de en güzel basligi bulmus oturtmuslar "Türküz biz yapariz" Bu basligi da görünce katila katila güldüm...Neden mi müze görevlilerini bir düsünsenize kendini tarihe adamis onca insan...Profesörler, arastirmacilar müze müdürleri falan...Yani gelde dumur olma :))) Ben iddaa ediyorum bunu gören baska bir zenginimiz oglunun sünnet töreni icin Louvre müzesini kiralamak isteyecektir :))) Buradan ilgililere sesleniyorum "Cevreye verdigimiz rahatsizliktan ötürü özür dileriz"

Hiç yorum yok: