26 Haziran 2007

Görmemisin Lincoln'ü olmus gibi olmasaydi keske...

Malesef karsilama görüntüsü gene cok cirkin...Tamam bencede muhtesem bir transfer ama bu kadar da rezil olmaya gerek yok ki...Lincoln bu takima gelen ilk yildiz degil ki daha önce ne Hagi ler ne Taffarel ler gördük biz...Seyirci 2 senedir takima dogru dürüst transfer yapilmamis olmasinin hirsiyla nerdeyse havaalanini Lincoln'ün basina yikiyordu :))Bu seyirciyi bu hale getiren baskan ise hala görevinin basinda ve bu transferin sorunlari cözecegini umut ediyor...Yaniliyor ve yanildigini da görecek...Taraftar dün aksam Lincoln'ü karsilarken dahi yönetim istifa diye bagiriyordu...Daha ne bekliyorlar anlamak mümkün degil... Gelelim bu transferin ne sekilde yapildigina...Galatasaray, Alman birinci liginde sampiyonluga oynayan ve gecen sene sampiyonlugu kilpayi kacirmis olan Schalke'nin oyun kurucusunu transfer etti...Lincoln'ü ilk seyrettigimde neden böyle futbolcular yok bizim ligimizde diye gecirmistim icimden...Iste simdi var ve benim taraftari oldugum takimda 10 numarali formayi giyecek...Onu Galatasaray formasi altinda izleyecegim icin gercekten seviniyorum...Ancak bazi düsünceler beni rahatsiz ediyor...Lincoln diyor ki cok iyi sartlarla bir sözlesme yaptim ve mutluyum...Bu su demek "Schalke den bile daha iyi para kazanacagim ve 4 sene sonra da kariyerim bitse dahi bu kazandigim parayla mutlu mesut yasarim"... Yahu biz burada parasizliktan Mondragon'u bile göndermis Galatasaray'dan bahsetmiyor muyuz??? Hatta Song ve Thomas cok paraya mal oluyorlar diye göndermeye kalkmadik mi??? Peki ama nasil oluyor da Lincoln'e bu kadar cok para ödeyebiliyoruz...Yoksa batti balik yan gider hesabimi söz konusu...Birisi cikip ne yapmaya calistiklarini anlatsa cok iyi olacak...Galatasaray'in parasi var mi??? Varsa neden Mondragon gibi bir kaleciyi zorla gönderdik...Ben seneye Linderoth ve Lincoln'ün cok konusulacagindan adim gibi eminim...Galatasaray'in bu transferlere ihtiyaci vardi ve bu transferlerde emegi gecen herkese tesekkürler...Simdi vakit Lincoln'ün orjinal formalarindan alma vaktidir...Bunu sadece Fenerbahce nin degil Galatasaray taraftarinin da yapabilecegini göstermemiz gerekiyor bence...buradan formayi alabilirsiniz...Yeni yuvana hosgeldin Lincoln...Burada cok sevileceksin lütfen sende karsiligini vermeye calis...

3 yorum:

köpek dedi ki...

Evet Lincoln yeni yuvasında

ucuz köpek maması dedi ki...

Evet Lincoln yeni yuvasında hoş gelmiş... :)

köpek maması dedi ki...

benzer futbolcularda daha önce alınmıştı ama sonu hep husran