16 Temmuz 2007

Secim sonrasi...

Eger AKP bu secimden güclenerek (oylarini bir önceki secime göre artirarak) cikarsa bir daha politika üzerine yazmayacagim...Gerek yok...Iran gibi Müslüman devletler Türkiye'deki gelismislige özenirken vatandaslarimiz Afganistandaki Taliban rejimine özeniyorsa yazacak birsey yoktur...Insanimiz egitilmeli ve gercekleri görecek seviyeye gelmelidir...Ne Mutlu Türk'üm diyemeyen insanlar bu milleti yönetecekse yazacak birsey kalmamistir...Secim sonrasi dagilima göre eger AKP tek basina iktidar olmak icin gerekli sayiyi yakalayamazsa Kürt siyasetcilerden olusan bagimsizlarla koalisyon yapacagini öngörüyorum... Hatta bazi kanallarda bu DTP kökenli bagimsizlarin bakanlik pazarliklari dahi yayinlaniyor... Haftasonu tüm partilerin TRT 1 deki konusmalarini dinledim...Sayin Uzan harika bir popülizm dersi verdi...Bu konusma kaydi üniversitelerde popülist politika nedir nasil yapilir kisminda kullanilmalidir kanimca :)) Genel olarak Mehmet Agar'i ve TKP baskani sayin Aydemir Güler'i begendim...Ben komünist de degilim ama konusmasi gayet güzeldi...Bir önceki secimde dikkatle takip ettigim LDP ise cok basarisizdi...Bir dönem yakinlastigimi düsündügüm MHP'de ise büyük hüsran yasadim...Zira MHP Genel Baskan yardimcisinin solcu bir isadamini öldürmekten müebbet hapse mahküm oldugu ve Rahsan affiyla saliverildigi ortaya cikti...Bu kisi su anda da milletvekili adayi konumunda ilgili haber...Demekki oraya da benden oy falan yok...Ben hayatimda ilk defa ve mecburen CHP ye oy vericem...Sayin Baykal'a ragmen kadrolarina inandigim icin vericem...Bu secim sonucunu bekliycem...Sonrasinda benim de iki kelime lafim olacak...

1 yorum:

Gamze Güngörmüş Kona dedi ki...

merhaba

blogunuzdan anladığım kadarıyla benimle aynı düşüncelere sahipsiniz benimle bağlantıya geçerseniz sizinle tanışmak konuşmak isterim


yammach@gmail.com


iyi günler