02 Mayıs 2007

Bunlarin dersini verme vakti gelmistir...

Tandogan ve Caglayan daki kalabiliga "Bindirilmis Kitalar" diyenlere dersini verme vakti gelmistir...Herkesi bu tarihi dönemecte Türk olmanin geregini yapmaya ve genci yaslisi demeden oy kullanmaya davet ediyorum...1 kilo bulgura oyunu satan insanlarin oldugu ülkemizde Atatürkcü ve Laik kesimin bu duruma el koymasinin vakti gelmistir...Ben insanlarin dindar olan ve olmayan, bizden olan ve olmayan diye ayrima tabi tutulmadigi modern bir ülkede yasamak istiyorum...Din in Allah ile kul arasinda yasanmasi gerektigine inaniyor ve politikaya dini alet edenleri lanetliyorum...Bugüne gelmelerini saglamis olan demokratik-laik düzeni yikmayi ilke edinmis bu iktidarin secimle indirilmesini ve yargi önünde vatana ihanet sucuyla yargilanmasini istiyorum...Gerici beyinlerin neyin pesinde oldugunu anlamakta cok zorlaniyorum...Insan böyle bir gelismisligin icinde neden geri kalmakta israr eder gercekten anlam veremiyorum...Cahil ve aldatilmis insanlarimiz icin yapabilecek bir sey yoktur ama gercekleri gören biz Türk gencligi artik bu duruma dur demelidir... Yüzde 34 ile oturdugunuz o koltuktan kalma vaktiniz gelmistir...Bir kez daha tüm kalbimle : "Atam, izindeyiz"

Hiç yorum yok: