25 Mayıs 2007

Basinin elindeki gücü kötüye kullanmasi...

Önce size Radikal gazetesinin bugünkü haberini göstermek istiyorum:

Mesut Yilmazi seversiniz sevmezsiniz ayri bir konudur...Ben mesela pek begenmem ama bu haberde beni rahatsiz eden birseyler var...Bu haber 25 Mayis tarihli Radikal gazetesinin internet sayfasindan alinma...Beni rahatsiz eden seyi sizlerle paylasmak istiyorum...Bu sekilde haberi yapilan kisi Türkiye Cumhuriyeti nin eski basbakanlarindan biridir...Uzunca bir süre dis isleri bakanligi yapmistir...Biz begenelim veya begenmeyelim bu görevleri üstlenmistir...Ben daha önce basbakanlik yaptigi dönemde önünde egilip bükülen medyanin simdi bu sekilde alay etmesinden rahatsiz oldum...Bu bir haberdir ve gazeteciler haber nasil verilir bilirler...Eger bu sekilde veriliyorsa bu haber degildir...Iyi acidan bakmak istenirse yorum diye degerlendirilebir ancak olumsuz bir acidan bakildiginda provokasyon diye bile nitelenebilir...Bu da basinin elindeki gücü kötüye kullanmasi demektir...Acikcasi en cok "Müjde,Dönüyor!" kismindan rahatsiz oldum...Aklinca ince ince alay ediyorlar...Senin köse yazarlarin bu konu hakkinda yorum yazabilirler ancak bir gazete bu kadar cirkin ve basit oyunlar icinde olmamalidir diye düsünüyorum...Bu haberden Mesut Yilmaz'i cikarin ve sevdiginiz eski bir politikaciyi koyun...Benzer seyler hissedeceksiniz...Radikal gazetesini bir eski basbakana saygili davranmaya ve sorumlu gazetecilik yapmaya davet ediyorum...

Hiç yorum yok: