04 Nisan 2007

Cumhurbaskani...

Olacam da olacam...Ben Cumhurbaskani olacaaam baska yolu yok...Hayir dinlemiyorum...Hayir beni ilgilendirmiyor...Olsun ne olur ki??? Hem tamamen yasalim...Olucaaaaaaaaam diyorum ya birakin beni...Ne var yani simdiye kadar el etek öpen biri hic mi cunhurbaskani olmadi...Hem ben degistim ki...Dini siyasete alet etmis olabilirim ama amaclarim vardi...Iste simdi o amacima bu kadar yaklasmisken nasil vazgecerim??? Neee Erbakan AKP ye karsi kurtulus savasi verilmeli mi demis??? Yok artik daha neler...Ben ogluma bile onun adini vermistim...Yazik oldu keske Bush junior koysaymisim...Yani hedefime ulasmak icin herseyi kullandim...simdi bundan nasil vazgecebilirim...Hem bi Cumhurbaskani secilirsem 7 sene rahatim ya...Ne dokunulmazlik ne hakkimda acilmis dava dosyalari ne de secim hic bi derdim yok...Geleni onayla gideni imzala hepsi bu...Zaten bizim Abdullah isini bilir...

Simdi arkaniza yaslanip bi düsünün Cumhurbaskani adayi kim olacak diye :)))

Hiç yorum yok: