19 Aralık 2006

Pazarlama Bloglari...Karnavali bile var :))

Bugün biraz vaktim oldu bazi bloglari inceleme firsati buldum...Gercekten Pazarlama adina yapilmis güzel calismalar buldugumu söylemeliyim...Gerci bu Bloglar daha ziyade mevcut bir takim calismalari duyurmaya veya onlar hakkinda yorum yapmaya konsantre olmuslar...Yani yaraticilik gibi bir misyon üstlenen pek az gördügüm kadariyla...Gene de gayet basarili icerikler gördügümü söylemeliyim...Ben de henüz ayri bir Pazarlama Blogu yapip yapmama konusunda kararsiz kalmis durumdayim...Bildiginiz gibi burada her konuyla ilgili yaziyorum ve bundan da su an icin memnunum...Ama saniyorum sirf Pazarlama odakli bir Blog acmam kacinilmaz olacak :)) Eger böyle birsey yaparsam buradan sizleri haberdar edicem...Bir tanesini zor idare ediyosun ikisini nasil yapican diyenlere "Nazar etme ne olur calis senin de olur" desem olur mu ? olur...dedim...

Hiç yorum yok: