13 Aralık 2006

inadina pazarlama...

Mücadelem sürüyor ve sürecek...Pazarlama nedir ve nasil yapilir bilmeyenlerle mücadelemi kast ediyorum...Hayir bu mücadele sokaktaki vatandasla degil(Saygilar sayin M.A.Birand:),benim mücadelem büyük sirketlerde yöneticilik yapmakta olmasina ragmen pazarlama ne demek bilmeyenlerle...Haydaaa nerden takildin bu konuya demeyin ben hergün bunlarla didismekten biktim...Hangi toplantiya girsem hangi yönetciyle konussam agzim acik kaliyor...Yahu hadi sen bilmiyorsun anladik peki ama sirketinde de mi hic bilen adam yok be kardesim...Hala koca koca sirketler gazetelere pazarlamaci araniyor diye ilan verip satici ariyorlar...
Bu durumun bizim ülkemize has bir kabizlik oldugunu düsünmekteydim eskiden...Ancak biraz yurtdisi deneyimi beni bitirdi...Koca koca firmalarin yöneticilerinin agzindan cikan laflara inanamazsiniz...Yani neymis bu kabizlik hali sadece bize has birim durum degilmis...
Ama azimliyim son kaleyi de fethedene kadar mücadele edecegim...ve bir gün yöneticiligin üst basamaklarina ulastigimda (ki umarim uzun sürmeyecek) pazarlama bilmeyen adami karsima geldigine pisman edicem...
Bu isi yapacaksan bileceksin...Bilmiyorsan git milyon tane is var onu yap alla alla...Hem de dükkanin önünü kapamamis olursun...hadi bakiim...

Hiç yorum yok: