11 Eylül 2006

Sportmen Dazz

Yahu bir hafta sonu icinde sporla ilgili yazacak ne cok sey birikti...Sharapova ABD acikta sampiyon oldu...Ciglik cigliga kazandi ve önceki rus tenisci Kournikova gibi sadece güzel bir fotomodel olmadigini bir kez daha isbat etti...Bence Sharapova yi seyretmek büyük zevk :)) Gelelim Formula 1 e...Cok güzel yarisan Michael Schumacher sezon sonu birakacagini acikladi...O yasina ragmen hala böylesine yarismasi inanilmazdi zaten...Yaristaki hiz ortalamasi 254 KM/s gibi inanilmaz bir degerdi. Dikkat edin bu ortalama hiz :))
Bi de bi konu var ne zamadir beni rahatsiz ediyor duramiycam yazicam :)) Pazar aksamlari TRT1 de Stadyum adli spor programi var...Oradaki yorumculari begenerek seyrediyorum...Ancak Sayin program sunucusu yorumculara bir türlü söz vermek istemiyor...Ya kendi konusuyo ya da canli yayin baglanti yapiyo...Benim anlamadigim madem o yorumculari konusturmayacaksin neden oraya cikariyorsun ki ? Ben o yorumcularin yerinde olsam cikmam valla...Saatlerce hazirlan yayina cik hicbir yorumculuk yönü olmayan sunucu konussun sen dinle! Tam iki laf söylemeye niyetlenince de lafi agzina tiksinlar...Yorumcular bi firsat bulup da yorum yapabilmek icin yirtiniyorlar yahu :)) Sanki TRT 1 de cok güzel ve daha önemli baska programlar varmis gibi bi de zamanimiz daraldi demiyo mu yerlere yatiyorum valla:))
Cok komiksimiz cooooooooooookkk :))

Hiç yorum yok: