27 Eylül 2006

Basbakan ve sözleri...

Yahu ben bu kadar siyasi bir adam
degilim neden bu kadar siyasi yazi yaziyorum
anlamadim valla :))Ama dayanamiyorum...
Emin Cölasan in yazisini okuyunca bir kere
daha dayanamadim :))
Emin Cölasan in 26 Eylül 2006 tarihli yazisindan bir alinti :

...Recep Tayyip Erdoğan bile geçmişte benzer sözleri söylerdi:
"Bize göre demokrasi ancak bir ARAÇTIR. Hangi sisteme
(Kürtçülük, İslamcılık) gitmek istiyorsanız, bu düzenin
seçiminde bir araçtır."
"Türkiye'nin 70 yıllık tarihi boşa harcanmış bir zamandır."
"Şu anda Türkiye'de 27 etnik grup yaşamakta.
Bunların varlığının tanınması gerekir.
TÜRKİYE TÜRKLERİNDİR gibi tezler yanlıştır."
"Örneğin KÜRTLER biz ayrı yaşamak istiyoruz diyebilir.
Bu durumda belki OSMANLI EYALETLER SİSTEMİ benzeri bir
şey yapılabilir."
"(Devlet yapısını) Ben İslam'ın devlet planı içinde düşünüyorum.
Bizim için en üst belirleyici İSLAM'IN İLKELERİDİR.
Her şey ona göre belirlenir.
Türkiye'nin yarınında artık KEMALİZME yer yoktur."
"Biz Türkiye'yi önemsiyoruz ve TÜRKİYELİLER olarak buna
mecburuz... Günümüz Türkiyelileri...
Biz Türkiyelilere diyoruz ki..."
Dikkat ediniz, söylemlerinde "Türk" yok, "Türkiyeli" var!...


Aslinda daha önce yazdigim Sevmiyorum yazisindan
da öte artik size tahammül de edemiyorum :))

ilgili yazinin linki:
http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/yazarlar/default.aspx?ID=5

Hiç yorum yok: