29 Haziran 2011

Galatasaray ve Sayın Fatih Terim...

Şimdi alttaki resme dikkatle bakmanızı istiyorum:


Galatasaray taraftarının görmek istediği tablo budur ve Sayın Terim takım içindeki dostluk ve arkadaşlığı oluşturacaktır...Kendisine biraz zaman verilmelidir...
Bu arada malesef Sayın Aysal bazı acemilikler yaşamaktadır...Özel uçağıyla gittiği Madrid'den getire getire 33 yaşındaki Ujfalusi'yi getirebilmiştir ki bence büyük prestij kaybıdır...Oraya Aziz Yıldırım özel uçağıyla gitse o 3 oyuncuyu (Forlan,Reyes ve Ujfalusi) da uçağa bindirir ve buraya getirip şovunu yapardı...Getiremeyecekse de gitmezdi...Malesef Sayın Aysal henüz iş yaşamında gösterdiği başarıyı Galatasaray başkanlığına yansıtamamış durumda...
Açıkcası ben acemilik yaşayacağını tahmin ediyordum ancak; Forlan, Reyes, Drogba ve Muslera (hatta Buffon) başarısızlıkları biraz fazla oluyor...
İşin daha tehlikelisi Beşiktaş ve Fenerbahçe'nin başkanları artık iyice kurt...Biri gider de Drogba'yı yada Forlan'ı getirirse Sayın Ünal Aysal'ı çok yıpratır...Umarım Sayın başkan böyle zor bir durumda kalmaz...Bizim başkanın aylardır yapamadığını 1 günde yaptık olur ki acısı kolay kolay çıkmaz...Bu kadar iyi niyetli bir başkana gerçekten yazık olur...Sayın Aysal, Bülent Tulun'un ikinci bir Adnan Sezgin haline gelmemesine çok dikkat etmelidir...Keşke Sayın Aysal yanına danışman olarak Sayın Tulun'u değil de, Haldun Üstünel'i alsaydı demeden duramıycam...Sayın Terim'in eline iyi bir kadro vermek bu kadar mı zor gerçekten ? Çok yakından takip ettiğim Galatasaray futbol takımından hemen gönderilmesi gerektiğini düşündüğüm isimleri öncelik sıralamasına göre listeleyerek yazımı bitirmek istiyorum:

1. Aydın Yılmaz
2. Hakan Balta
3. Aykut Erçetin
4. Serkan Kurtuluş
5. Emre Çolak
6. Bogdan Stancu
7. Ufuk Ceylan
Bunlara ek olarak bence Colin Kazım da gitmelidir ancak Fatih Hoca belki onu adam edebilir...Biraz zaman verilebilir...Gerçi ben olsam hemen yollardım...

Hiç yorum yok: