24 Ağustos 2006

Sevmiyorum Sizi

Su anda bizi yönetmekte olan insanlari sevmiyorum...
Dini siyasette bir arac olarak kullananlari sevmiyorum...
Dini menfaatleri ugruna kullananlari sevmiyorum...
Düsünüyorum : Ülkeler hak ettikleri sekilde yönetilirler...
Bu sözü düsünüyorum...Biz bu insanlari mi hak ediyoruz ?
Bakan ve milletvekili olmus olanlara bir bakin...
Onlar bile nasil olup da oraya kadar geldiklerine sasiriyorlar...
Vay be ben neymisim diye düsünüyorlar...
Sevmiyorum sizi...Hicbirinizi...
Hepimiz biliyoruz kimin ne oldugunu ve
neyin "Degisip" neyin degismedigini...
Ve saniyorlar ki kandirabiliyorlar herkesi...
Hayir en azindan ben yemiyorum bunu bilin...
Bu ülkenin sizlerden kurtulacagi günü özlemle bekliyorum...
Modern, Laik ve Atatürk´cü Türkiyenin sizleri tarihe
gömecegine inaniyorum...Bu inanc beni ayakta tutuyor...
Atam izindeyim...

Hiç yorum yok: