19 Eylül 2005

Pazarlamacı'yım ben...

Sinir oluyorum satış ile pazarlamanın karıştırılmasına. Koskoca şirketler İK da ilan veririken bile pazarlamacı arıyorum diye satış elemanı ilanı veriyorlar. İkisinin arasındaki farkı bilmiyor musunuz ? Hayır bilmiyorsanız nasıl oluyor da ilan veriyorsunuz ??? Hadi okulda okumadınız, hiçkimse de size bunu göstermedi diyelim yahu sizin şirkette pazarlamadan sorumlu kimse yok mu ? Varsa ikisinin arasındaki farkı bilmeyen adamdan pazarlamacı olur mu ?
Enstantaneler :
Misafir gelmiş anneme soruyor "Sizin oğlan ne işle iştigal ediyor ?"
Annem eziliyo büzülüyo :
"Pazarlamacı malesef"
Haydaaa...
Yahu annecim ben bu memleketin en iyi üniversitelerinden birinde okudum, üstüne MBA yaptım, ana dilim gibi 2 yabancı dil konuşuyorum ve global bir firmanın Pazarlama (Marketing) departmanında orta düzey yönetici olarak çalışıyorum... OOOfff offffff....
Pazarlamacıyım ben...deli değilimmmmm...

Hiç yorum yok: